Zoeken in deze blog

maandag 5 augustus 2013

Het is ikke :)

Hai allemaal,

Ik ben dan ook maar eens overstag om een blog bij te houden.
Best lastig om te gaan bloggen als je niets hebt om over te bloggen.

Inmiddels heb ik een hobby die (zoals het er naar uit ziet) blijvend is..!
Één waarvan ik echt denk.... Dit is het! Hier kan ik mijn ei helemaal in kwijt!

Ik doe sinds een paar maanden meubeltjes opknappen.
Vooralsnog gewoon kleinmeubelen zoals sidetables, plantentafels, lectuurbakken etc.

Inmiddels wordt het pimpen zoveel dat ik keuzes moet gaan maken wat er in huis blijft staan en wat er verkocht moet worden.

Ik ben nog niet zo goed als al die brocante webwinkels hoor! Maar oefening baart kunst! Ik vind het leuk om te doen! En dat is het belangrijkste denk ik!

Ik zal me trouwens ook even voorstellen. :)
Ik ben Desiré, een 28 jarige moeder van een zoon van 4!
En ja...ik hou van meubels pimpen!

Ik kijk dan ook dagelijks op Pinterest. Ik kan daarop blijven kijken! Zoveel inspiratie, zoveel ideetjes, zoveel toevoegingen aan mijn "to-do-lijstje"!

Nou, mijn eerste blog is voor nu wel lang genoeg :)
Volgende blog zal wat meer bevatten aan fotos ook :)

1 opmerking:

  1. Leuk Dees dat je een blog bent begonnen. Ben benieuwd wat je nog allemaal gaat maken.

    liefs lynn van www.hippe-huisvlijt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!