Zoeken in deze blog

dinsdag 6 augustus 2013

Plantentafel en Sidetable

Al 2 maanden staan deze 2 kleinmeubelen te wachten op een likkie verf!
Ik had ze al in de grondverf gezet, maar helaas. Mijn verf was op! En toen werd het druk..
 
Verjaardag hier, feestje daar, griepje hier, doktertje daar.
 
Maar gisteren, 05 augustus, was een heerlijk warm dagje. Een dag om te verven :)
 
En ook vandaag heb ik deze weer voorzien van een laagje verf.
 
Het duurde even maar ik ben er blij mee!
 
Het oud eiken plantentafeltje, geverfd in gebroken wit.
 
 
 
En de sidetable. Deze was koloniaal, is oud en heeft her en der wat scheuren. Dat is juist hetgene dat deze table leuk maakt. Vind ik dan :)
De lade zit er nog niet in. Deze ga ik vandeweek eerst behangen met printbehang :)
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!