Zoeken in deze blog

vrijdag 23 augustus 2013

Spookzuiger :)

Mijn zoontje is 4 en helemaal wild van Luigi, de broer van Super Mario.
Luigi heeft een spel op de Nintendo; Luigi's haunted Mansion.
Luigi moet daar een huis spookvrij maken door de spoken eerst te verblinden met de fantoomflitser en vervolgens zuigt hij ze op met zijn spookzuiger.

Mijn zoontje Henky, speelt het spel altijd na, hij weet precies hoe alles moet en hij speelt het spel (7+) helemaal uit.

Nou zag ik op Pinterest een idee, waar ik dan weer een eigen draai aan heb gegeven. Want een moeder doet alles om haar kind blij te zien.

Ik heb een fantoom spookzuiger geimproviseerd voor Henky. Vraag me niet hoe, maar hij is er superblij mee, speelt er heel de dag mee en zegt wel 100x dank je wel mama ik ben er blij mee.

Ook op straat trekt hij veel bekijks met zijn fantoom spookzuiger en andere kinderen vragen aan hun moeder of ze dat ook mogen.
Ik ben zelfs aangesproken vanmiddag door een moeder, terwijl ik met Henky de eendjes voerde. Ze vroeg hoe ik het gemaakt had. Leuk toch? Zo simpel bedacht eigenlijk en kinderen zijn er zo blij mee!

Dus, mag ik u voorstellen aan Henky S. de spookjager!


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!