Zoeken in deze blog

dinsdag 7 januari 2014

Colsjaal op bestelling

Zolang haak ik nog niet, maar ik blijf  "bestellingen" binnen krijgen om van alles te maken voor anderen.
Vind ik heel leuk, natuurlijk...maar heb maar 2 handen :-)  (echt waar!)

Ik haak me suf, maak veel dezelfde setjes, maar gelukkig is deze weer even anders.

Een simpele colsjaal met de kleuroverloop acryl van de zeeman.

Ik vond het een vervelende bol om mee te haken, iets dat ik nog niet eerder had bij de Zeeman bollen.
Mischien net een verkeerde bol of deze bollen zijn gewoon uets stugger...maar zou ze niet zo snel meer kopen!

Vanmorgen is de sjaal naar de nieuwe eigenares gegaan, die deed hem op school gelijk om :-) Gelukkig maar, hij viel in de smaak!


1 opmerking:

  1. Ja, dat garen ken ik, alleen dan om mee te breien! Ik vond het ook nog niet zo bie... Maar, zoals je op mijn blog kunt zien (15 november: eindelijk), heb ik er een 'deken' voor mijn moeder van gemaakt omdat ze het altijd koud heeft. En deze kan ze lekker over zich heenleggen.... Ze was en is er superblij mee!!
    Garen van de zeeman is over het algemeen fijn om mee te werken vind ik...
    Succes maar weer.
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!