Zoeken in deze blog

donderdag 26 juni 2014

Terug van weggeweest!

Wauw! Dat is lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb.

Niet dat ik de blog was vergeten, maar ik wist niet zeker of ik een blog wel een toegevoegde waarde vond naast facebook.
Maar heb er weer zin in dus we gaan vanaf nu VEEEEL meer bloggen!

Mijn laatste bericht is van januari 2014. Hmmm...in de maanden erna wel dingen gehaakt maar geen grote projecten gehad.

Zo heb ik vooral heel erg veel bestellingen gehad voor de AfricanFlower onderzetters.
Een setje per 6 stuks!

 





Maar ook onderstaande dingen. Ik ga niet alles plaatsen, want dat is echt TEVEEL!






 


Ben nu bezig met een duitse sintjacobschelp omslagdoek en met een corner to corner dekentje!


Die fotos komen als het af is :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!