Zoeken in deze blog

zaterdag 5 juli 2014

Sleutelhangers!

Gisteren was het echt een dag dat je gewoon niet zo veel zin hebt in dingen. Veel te warm. Zelfs in haken had ik geen zin. althans, wel zin maar geen puf ;)
 
En dus heb ik 2 kleine sleutelhangers gehaakt.
 
Het uiltjes patroon vond ik HIER en het hartjespatroon had ik in een schriftje staan :)
Ik heb nu geen tijd om deze uit te schrijven in de blog, maar mocht daar interesse voor zijn, geef dat dan even aan! Dan schrijf ik hem alsnog uit in een blogje!
 
 
 
 
In mijn vorige blog liet ik de AfricanFlower onderzetters zien, die ik had gemaakt voor een mevrouw die mij via marktplaats had benaderd. Gisteren kreeg ik een mail dat zij ze binnen had en ze ze heel erg mooi vond (fijn is dat om te horen!) maar ook de vraag of ik er nog meer voor haar wilde haken.
Ofcourse i will!
 
Vond het zo spannend om ze te maken voor iemand die ik niet kon. Want wat als iemand het niet mooi vind? Maar gelukkig was ze er heel blij mee!
 
Voor iedereen een fijn weekend! Vanavond Nederland - Costarica ! Hopen op een plek in de halve finale voor onze oranje helden!
 
Liefs,
Dees
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!